Frissan !!



Igår var jag till frissan och gjorde slingor i mitt hår , också klippte hon mig lite.
Känns ovant att ha slingor för då jag har det usläppt tycker jag det ser så ljust ut med slingorna som är ljusa.
Men får ha slingor i ett bra tag nu sen får jag se hur det blir med håret. :) Jag klippte mig neranför oss här i Bosvedjan i samma hus som Erikshjälpen ni vet. Hon var duktig att klippa och fixa tycker jag. Första gången jag var dit men hon kunde ju sin grej. :)

Det går bra på jobbet också denna första vecka efter semestern, ska jobba lite på fredag kväll också. Är ju trav då V65. Så på fredag jobbar jag från kl 8:00 till 19:00 ungefär som det ser ut nu.
Och imorgon är det jätte mycket som ska göras och förberedas till travet på fredag, jag ska göra flera olika mackor av varje slag, Räkmackor,Ost och skinka,Bara ost,Salami och brie,Leverpastej. Säkert några andra slags mackor också och ungefär 5 eller 10 st utav varje macka ska det vara. Men det är bara kul att göra mackor.:D


Känns som det måste städat här hemma IGEN. :p En - två gånger varje vecka behövs. Fast jag tycker jag plockar och städar och håller undan varenda dag nästan! Jaja det är bara skönt då det ser rent och snyggt ut.
Men man vill ju inte bli en som städar stup i kvarten.. Haha!

Och jag vill utomlads som bara den nu alltså, fan att jag inte hade ett privat flygplan så kunde jag åka dit i några timmar och komma hem efter några timmar eller så! Skönt det vore!


Vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0