Roadtrip och Tilde..<3



Tjoho...


Vi har haft en jätte trevlig och mysig resa. :)
Var fint att få se lite utav Malmö också, man kan verkligen känna skillnaden på andra städer.
I Mamlö hade dom jätte mysiga parke som folk satt i och hade det mysigt på filtar och tog någon öl eller satt och åt, sen kom det väktare och öste undan dom runt kl 00:00.. :) Så borde vi också få utnyttja våra parker här hemma tycker jag. Handlat en massa har  vi också gjort..

Vi kom hem i Lördags kväll runt halv tio, och då fick vi för oss att vi skulle dra ner på stan en sväng så vi mötte upp Madde där på stan och hade det jätte trevligt! :D Träffade trevligt folk också på Allstars.. :)

Idag har vi storstädat här hemma och det behövdes må jag säga.. Skönt då man har städat klart och det luktar gott i hela lägenheten..

Också har jag hunnit sovit hos Tilde också, ska även sova där imorgon.. <3 Så mysigt.

Också ska vi åka på en liten roadtrip till Kramfors imorgon jag,mamma,pappa,Johanna,Malin och Tilde blir det. Också Jörgen fall han vill med eller inte.. ;D

Nu ska jag kila över till grannen Jessi för hon ville det.. Lägger upp bilder från Resan och på Tilde senare ikväll eller imorgon.. :)


Hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0