Gatufesten.. :)



Tjobre..

Jag har sovit ute i stugan i bänkåsviken i två nätter nu och älskling sov med mig där inatt och det var jätte mysigt, alltid så mysigt att vara där ute man känner så avslappnad och vill nästan inte åka hem då man är där! :)
Det är alltid så kul också då dom andra i släkten och vänner kommer ut dit också och badar och solar, så man ses lite.. :)

Idag var jag och älsklingen ner på stranden i bänkås en sväng innan vi åkte hemåt, jag doppade mig men det blåste ju en del och det var inte jätte varmt i vattnet idag.. Men skönt var det ändå.
Sen snabbade vi oss att åka på bolaget en sväng och gud vad folk det var där inne och alla 3 öl sorter som just jag brukar köpa va helt slut , det fann 2 st lapin kulta kvar iallafall som jag kan dricka. ;P

Sen snabbade vi oss en sväng på ica maxi också och handlade lite frukost tills imorgon och så. :)
Har nog aldrig gått så snabbt för oss att handla där inne.. :P

Sen åkte vi hem snabbt och Jörgens mamma Gunilla och Mats kom ner till oss , då åkte vi till Sättna en sväng och skulle kolla på snabba bilar men vi såg ungefär 4 bilar som åkte på banan men efter dom så var det en bil som det kom olja ur och det kom hur mycket rök som helst också regnade ju det lite på banan så vi åkte hem efter en timme ungefär.

Nu ska vi göra oss klara och grilla lite tro jag det blir senare ikväll blir det staden och kika på festen där. :)

Fick en dagars utav min kära fader, tack för den ! :)


Nä nu ska jag höra på en låt sen fixa !


Ha en härlig lördag kväll ..


Pusss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men asså hallå typ liksom ba! bloggar du igen??? du måste ju säga till om det lillan! pöss

2010-07-14 @ 22:09:04
URL: http://tildesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0