Härliga sommar! :)



Hello bloggen & hello folket. ;)

Nu är jag tillbaks här igen, fick blogg lusten tillbaks så nu är det bara att kika in här igen.
Mycket har hänt sen sist jag skrev här. :P
Jag har fyllt 23 år och jag har äntligen blivit anställd på riktigt på Wretmans och får äntligen känna på hur det känns att få tjäna riktig lön, och det känns hur härligt som helst måste jag få säga. :)
Sen ska jag ju bli moster om några veckor, och gud vad jag LÄNGTAR!! :D

Och jag försöker verkligen komma igång med mit körkort också, men det går lite sakta tycker jag, men jag försöker verkligen läsa i böckerna och ska nog även läsa på internet också snart och göra test där!
Sen övningsköra måste jag börja med också och gå på kurserna som man ska gå på. Peppar peppar!



Jamen detta får räcka för stunden.

 

Kommentarer
Postat av: Helena V

Kul att se dig skriva igen, vi träffas ju alldeles för sällan!!!! Kram på dej!!!

2010-06-10 @ 19:54:25
Postat av: Rikke

Va kul att du börjat blogga igen!

Stor kram

2010-06-10 @ 20:06:09
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: evelina

tack så mycket :))

2010-06-12 @ 00:08:27
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0