Hjälp mig någon!!

Hej "bullen" "Jag har ett problem" Haha .. :P

Är det någon som vet hur man ska gå tillväga för att få bort silverfiskar för EVIGT?
Dom äcklar mig och jag kan inte slappna av hemma, jag blir tokig på dom.. :(
Även fast jag inte ser dom ofta eftersom dom kommer fram mestadels på natten, men jag lyckas ändå se dom då och då lite vartstans här hemma. Jag funderar på att gå upp till värden här i bostadsområdet och prata om detta extrema hemska problem, MEN våra grannar har också silverfiskar och har varit upp dit och fått fällor med någon tablett som dom skulle lägga inne i badrummet , men tydligen så fungerar inte den grejjen så det känns som man aldrig kan få bort dom för alltid!!? Dom är ju inte farlig men alltså dom är så äcklig och jag tål dom inte.
Snart kan jag inte sova tryggt heller, tänk om dom kommer och kryper på mig då jag sover, in i näsan eller örat?? :P Haha.. Jag låter kanske fjantig men vafan dom är vidrig..

Så nu mina vänner får ni hjälpa mig lite på traven med detta allvarliga problem. :P Fyfan!
Eller ska man bara låta dom vara , eller hur gör man egentligen. För då man frågat andra så verkar dom ju inte kunna försvinna helt och hållet . Eller kan dom det ??
Och vart kommer dom ifrån från första början?? Hur kom den allra första silverfisken hit till oss människor ?? Ska hålla på och äckla sig i våra hem, det funkar ju inte .. !

Nu är det panik..


HJÄLP MIG NÅGON ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0