1 arbetsvecka kvar nu!! =)









Halloj!!

Nu jobbar jag denna vecka sen så har jag semester i 5 hela veckor.. :D Ska bli hur skönt som helst med några veckor ledigt nu känner jag. =) Umgås med min finaste Jörgen och min finaste familj och alla nära och käraste!=)
Den första lediga veckan tänkte jag åka ut på alnön och sova över hos stora syster med familj faktiskt. =) Härligt!

Jag känner att jag är i en god och väldigt fin tid i mit liv nu, med Jörgen som jag hade turen att träffa. Känner att jag har hittat rätt och jag trivs här i Bosvedjan med honom och vill inte att någonting ska få förstöra det vi har och det vi bygger upp tillsammans! Jag hoppas att det fortsätter såhära och denna känsla..
Visst man har sagt att man haft denna känsla förut också men den känslan jag känner nu den är ändå mera stark på något vis.. =)

Sen mitt jobb som jag hade lyckan att få också, visst är det både upp och ner gångar där men så är det ju på alla jobb för det mesta. =) Bara man har en bra tråd med varandra på jobbet så flyter det ju på rätt så bra tycker jag.

Och igår spelade vi sommar bingo och jag var ett nr från att vinna 10.000 kr jag skulle ha nr Niklas 41 för att vinna också kommer Niklas 40 , fatta va lite less man blev dårå!! ;P


Jaja men nu ska jag invänta att min bil mekaniker kommer hem så ska han få massera min rygg lite..


Och förresten jag är lite sugen på att åka ut och tälta och grilla typ på rödön eller någon ö någon helg, ändre undera gatufesten eller någon annan helg om någon utav mina vänner är intresserad så kan ni väll höra av er. :)
Vore väll mysigt det!! Komma iväg lite hemifrån en natt eller två.


Pusss //Sofia.



P.S DEN SOM VILL BJUDA MIG PÅ EN RESA TILL KRETA ÄR VÄLKOMMEN ATT GÖRA DET NU NÄR JAG SKA HA SEMESTER! ;) JAG VILL BO PÅ VAROUXAKIS EGNA HOTELL MED EGEN POOL OCH SÅ!! TYP 5000 KR PER PERSON! ;) TACK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0