Älskar musik!! ;)









God dag !! :)

Jag börjar med att skriva att jag verkligen älskar musik, musiken gör mig glad.
Finns så mycket olika låtar och texter som jag kan lyssna på olika stunder, så underbart med musik!
Som då jag åker till och från jobbet eller om jag åker någon annanstans så finns alltid min mp3 med för annars känner jag att något stort saknas fall jag inte får ha min musik med mig.. ;)


Och nu är helgen här igen, igår var jag till Granloholm till Petra och satt där några timmar och var barnvakt till Tyra som har blivit lite större sen sist jag var barnvakt åt henne i sommras någon gång. :)
Jag kom dit rätt så sent runt halv 11 på kvällen och då åkte Petra och tjejjerna iväg nästan direkt, sen satt jag och såg på en skräck film som gick på kanal 6 kl 11 , tyckte faktiskt den filmen var helt okej och den lyckades skrämma mig då och då.

Sen runt 2 tiden ungefär kom Petras kille hem så då åkte jag hem!

Ikväll ska jag umgås med Karoline , inte ofta vi umgås nu så dom gångerna vi gör det är värdefulla och underbara.. :) Karoline är för mig en en betydelsefull vän. En såndära vän som man har kvar trots man inte ses lika ofta som förrut så vet vi ändå vart vi har varandra och det är jag glad för!


Nu ska jag som många andra läsa andras bloggar. ;P


Ha en trevlig lördag allaehopan.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0