Hej världen.



Helloj. :)


Blir inte blogg varenda dag som det nästan var förrut då jag bloggade, men då hade jag ju inget arbete på dagarna heller och det har jag ju nu så det jag gör på dagarna är att jobbar och står i sen hem och försöka varva ner som är lite svårt för mig , har liksom spring i fötterna även då jag kommer hem och lite svårt att sitta still. :P
Men men! Ja och sen efter jobbet så lagar jag mat sen så hinner klockan bli runt 7 då man har ätit och kanske små städat lite och sen vill man ju hinna mysa lite också och kanske se på en film och sen är det natti natti liksom. 

Men snart har jag min efterlängtande semester också från den 12 Juli och 4 veckor frammåt, det ser jag fram emot enormt mycket!! :)

Och i lördags blev jag världens stoltaste och gladaste moster Sofia. :D
Finaste Tilde
kom till oss då och hon är så underbart fin och söt på alla sätt som finns!! <3
Och jag är så glad också för Systers skull och Patriks skull med, dom är så fina tillsammans! :)

Åååh vad jag ska gosa med Tilde då jag har semester.. :D


Vi var på ica maxi för en stund sen och ni skulle sett alla människor där alltså, herregud vad vi människor kan handla alltså ! Vad skulle vi göra utan alla dessa mat och kläd och pryl butiker?? Någon som vet ?? ;P


Jag ska se om jag kan få lägga upp en bild i nästa inlägg på sötaste Tilde bäbisen så ska ni få se henne. :)


Ha en glad midsommar alla goda människor!! KRAM /MOSTER FIA! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0